Godmorgon godmorgon godmorgon

Vilken härlig dag! Solen skiner och det är 17 grader i skuggan. Är inte våren härlig...kanske är det nu den bästa tiden på året...för det är lagom varmt ute, skogen är ful av vitsippor och alla fruktträd blommar så fint. Jag måste ta lite bilder sedan på körsbärsträden utanför, de är så fina med sina rosa blad...

Idag fyller sambon år och det är cortegen i eftermiddag, som han givetvis är med i så det blir inte mycket till födelsedagsfirande idag. Självklart skall jag in och titta på cortegen. Jag får väl slåss med alla andra för att få en bra plats uppe vid Chalmers =)

Nu är det promenad dags, så på med joggingskorna och ut i skogen för att bränna några kalorier. Min morbror (från Värmland) är nere i Gbg denna veckan och han har lyckats gå ner 10 kilo genom att röra på sig (långa promenader) och äta sundare. Då borde väl jag också lyckas...visst är det svårt, men jag tycker ju att jag går så mycket att något borde ramla av mig snart =)

...Tingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0