Mammas födelsedag

Här är mammas födelsedagskort som jag gjorde till henne. Fint va.



Mötte min pappa precis när jag skulle svänga in på deras parkering. Han skulle precis åka iväg till jobbet och det var så mycket jag såg av honom igår. Jag orkade inte stanna tills han kom tillbaka från jobbet, typ tjugo i elva på kvällen, tyckte det blev för sent då.

Hemma hos mamma och syrran åt vi mat, spelade kort och fikade. Det var trevligt trots att syrran är en mycket dålig förlorare...hon hävdar att det är jag som är det...men det är vi nog båda två fast på olika sätt. Jag börjar inte gnälla när det går dåligt utan då vill jag spela något annat istället...haha. Eller vad säger sambon om det? Men jag vinner ju alltid över honom också =)

Senare på kvällen tittade vi på sällskapsresan och det var verkligen längesen jag såg den. Den är ganska rolig faktiskt för man skrattar åt skämten och hur de var klädda på den tiden...haha...och åt Stig-Helmers frissa!!!! Gulligt =)

Nu måste jag göra mig iordning för gymmet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0