Äntligen fredag!

Jag trodde aldrig denna veckan skulle ta slut! Usch, vad jobbigt det har varit på jobbet, har knappt suttit ner någonting denna veckan för jag har typ jobbat för två personer. Min "line-kompis" har ett litet annat sätt att se på vad som skall göras och hur ofta man skall göra det...vilket gjorde att jag arbetade ihjäl mig, för dessa jävla maskiner är ju så ostabila och kvaliten hoppar upp och ned. Dumma line 11!!!

Jag antar att detta var mitt straff för att jag latade mig på natt- och senveckan, men jag var ju förkyld ju!!! Då har man väl rätt till att ta det lite lugnt...eller vad tycker du Gud? Ska jag straffas mer eller!? Kanske en förkylning till, för två förkylningar på raken kanske inte är tillräckligt!

Men idag kunde jag sitta och vila mina stackars fossingar =) Sköööööööööööööööööönt.

Hade tänkt åka och hämta mitt paket (där min nya ullkappa kanske ligger i) efter jobbet och sedan åka in till stan för att hämta ut Depeche Mode biljetterna. Men jag orkade inte svänga in på Ica utan åkte raka vägen hem och lade mig i sängen, där jag självklart somnade och sov några timmar.

Vaknade sedan av att en jäkla telefonförsäljare ringde och eftersom jag vet vilka nummer som är försäljare, för de ringer och terrar oss hela tiden, så klickade jag bara dem....hahaha där fick de så de teg! Men jag hade ju blivit väckt så det var lika bra att gå upp och göra något vettigt.

Så jag åt lite och tog på mig promenadkläderna och gick faktiskt ut i ösregnet. Första powerwalken på kanske två och en halv vecka...det blev bara en timma, men det är ju alltid nåt. Så nu börjar allvaret igen. På måndag ska jag börja gå till gymmet igen också, för det var typ två månader sedan jag var där...fy skäms på mig!

Nu ska jag klura ut ett träningsschema och ett nytt mål. För jag lyckades faktiskt nå mitt mål till slut, tappade 8 kilo. Synd bara att jag har gått upp tre kilo på dessa tre veckor som jag har jobbat efter semestern. Skyller på förkylningen och skiftarbete =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0