Buuuääää


Jag är sååå deprimerad idag  =(   

Anledningar till det:

  • Kör en skitbil
  • Bor i en skokartong i ett studentområde där det verkar bo mest social-fall
  • Återigen trångbodd och jag känner inte att jag får plats, ibland vill jag vara för mig själv men det går inte...för jag bor ju inte själv!
  • Mitt jobb är så tråkigt
  • Mitt liv är så tråkigt
  • Kommer inte in på den utbildningen jag vill gå
  • Kläderna sitter alltid konstigt på mig, men perfekt på andra...varför!?
  • Håret är en enda svintoklump och ligger aldrig som jag vill
  • Bor i Sverige, visserligen bra jämfört med andra länder, men vädret är bara så skitdåligt
  • Håller på att bli sjuk, nu när jag verkligen behöver komma igång med träningen igen


    Måste jag gå till jobbet idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0