Madonna ikväll på Ullevi

Ska gå och göra mig iordning inför kvällens konsert....MADONNA! Det börjar klockan åtta och Paul Oakenfold (stavas det så? Vet ej) kommer vara "förband"...är han bra? Jag vet faktiskt inte, kommer inte ihåg någon av hans låtar. Jag vet bara att han är Dj och så, mer vet jag faktiskt inte. Borde kanske veta mer...äsch, skit samma!

Lite hungrig också...ska äta lite keso med banan, för jag är så hälsosam. När jag vill =) Åt en glass innan...hahaha

Jag la upp lite bilder från Rethymnon för några minuter sedan...det var det enda jag hann faktiskt. Det är både tråkigt och jobbigt att man bara kan lägga upp en bild i taget...för det går ju så låååångsamt.

Ska lägga upp fler bilder i veckan, om jag hinner. Börjar ju jobba natten på måndag kväll...TJOHO...NOT! Supertråkigt att börja jobba igen, fast jag vet inte vad jag skall göra här hemma heller. Sicket I-lands problem jag tampas med =)

Måste kolla när bussen går...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0