Måste få biljetter till Depeche Mode!!!

Hemma igen efter en lång, tråkig och jobbig dag på jobbet...men jag ska vara glad att jag har ett jobb att gå till i dessa tider. Jag är inte otacksam, bara trött på att göra samma sak dag ut och dag in. Snart är det i alla fall helg =)

J
ringde verkstan förrut och de kunde inte hitta något fel på bilen...det var ju både bra och dåligt. Bra, för det blir ju billigare för oss. Dåligt, för det kan ju hända att det är något som är fel, men som inte syns och det är ju inte kul att bli ståendes någonstans mitt ute i bushen.

Så imorgon bär det av till Kungälv igen och hämta bilen. Jag får väl ställa klockan på halv sex, för bussen till Hjalmar Brantings bla bla vad det nu heter, går 06:38...puh, klockan är nu 23.28 och jag ska gå upp halv sex...kul!

Sedan klockan tio på morgonen/förmiddagen eller vad säger man? Då i alla fall så släpps biljetterna till Depeche Mode för dem som är medlemmar i Live Nation och det är jag ju. Så vi får väl se om jag lyckas få tag i några. Annars får jag ställa mig på måndag och köa till dem när de släpps för allmänheten...för jag MÅSTE ha biljetter till dem!!! Om jag så skall köpa dem svart...jag ska ha biljetter, så är det bara!!!

Depeche Mode

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0