När ska jag blir frisk?

Jaha, då är bilen inne på verkstan igen. Vad ska det kosta denna gången då? För lite bromsvätska, läckage av bromsvätska eller om det handlar om ett oljebyte har jag ingen aning om. Får väl se när de är klara. Å när är de det? Idag, imorgon eller på måndag? Vem vet. Skulle behöva bilen på lördag, så jag hoppas att vi kan hämta bilen imorgon förmiddag.

Fortfarande förkyld =( det vill inte gå över. Ont i huvudet, svullen i näshålorna, ont i halsen och hostar för att det kliar i halsen och det konstigaste med hela detta sjukdomstillstånd (1,5 veckas lång förkylning) är att "hals-ontet" har flyttats från vänster sidan till höger sidan...över natten. Jag vaknade imorse och då hade jag ont i högra sidan istället för den vänstra...sjukt! Vad ska man göra för att bli frisk?

Snart måste man gå till jobbet också....kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0