Shoppade loss i Trollhättan igår =)

Snart är min semester slut =( men solen skiner och det är 25 grader på min uteplats (enligt min termometer) och vet ni vad jag gör? Jag sitter inne framför datorn...varför? Vet inte. Är lite lat idag kanske.

Vaknade vid tio och gick upp och satte mig framför tv:n och åt frukost. Tittade på en brittisk serie som heter En plats i solen, som går ut på att en kvinnlig programledare skall leta upp hus åt britter som vill flytta utomlands...ganska kul att se hur husen ser ut i t.ex. Frankrike, för det är oftast dit som britterna vill flytta. Varför? Tja, det är ju ganska nära England...men det är faktiskt ganska fint på landet i Frankrike, med alla enorma, vackra slott och små byar.

Jaja, åkte med syrran till Trollhättan igår och shoppade lite i Överby köpcenter. Jag tyckte det var mysigt där, för det var hyfsat stort och inte så mycket folk. Både Mcdonalds och Max finns där, men vi valde självklart Max när vi blev hungriga =) Vilka affärer fanns det mer? Jo, alla som typ finns i stan och ICA Maxi, Coop, Rusta, Cervera, Harald Nyborg, Skopunkten, Veromoda, DEICHMANN-Sko, Vila, Triumph, Granngården mm.

Det gick ganska smidigt att åka dit från Sjövik. Det tog max 50 minuter och det var inte så mycket trafik på väg 42...ville inte åka E45 dit, för den vägen är lite slingrig och äcklig. Dessutom så var det smidigare om jag hämtade upp syrran hemma hos dem istället för att hon skulle åka hem till mig och sedan skulle vi ta E45 upp.

Köpte en ny klänning, en lång myströja (för lite kallare väder), en lång regnkappa och lite små prylar. Hittade ett par svarta, fina Vagabond - stövlar men de kostade 1299:- och det har jag inte råd med denna månaden. Men om de finns kvar när lönen kommer så ska jag köpa dem....för de var så fiiiiiina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0