depp depp depp

åh, vad jag blev nere helt plötsligt =(

Jag kom nyss hem från en runda i Skatås o Delsjön och det var ganska kallt, men skönt att komma ut.

Synd bara att hemresan fukkade sig =( jag skulle byta fil o en tjomme kom i hög hastighet i den filen jag skulle byta till så det var nära att det blev en krock...så han tutade o blängde surt på mig o jag blev så chockad att jag blev sur o pekade finger åt honom...varför gjorde jag det? Usch, vad dum jag känner mig. Hela situationen var ju mitt fel, men jag blev sur på honom...ååh, vad klantig jag e!!!! Skämde ut mig så =(

Så nu är den här dagen förstörd. Jag lär väl sitta i sängen o deppa framför datorn hela kvällen =( =( =(

ska nog lägga mig o vila lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0