Klar med julkorten

Japp, nu har jag skrivit mina julkort o lagt dem i julkortskuvertet...ska bara lägga dem på lådan imorgon. Sen är det klart! Ännu en sak att slippa tänka på, fast jag skickar ju inte så många julkort...bara till familjen och släkten i Värmland.

Har hunnit med ganska mycket idag faktiskt...varit hos frissan, handlat lite, lagat mat...japp, det har jag =) känner mig så duktig för det luktar sååå gott, men jag har inte vågat smaka ännu...haha...ja, jag är väl lite konstig =) det blir helt enkelt en överraskning imorgon på jobbet...haha...men jag tror det går att äta, har lagat det förrut o då va det gott. Men det va ett tag sen sist..

Tittade nyss på en film som va sådär, Borta bäst Hemma värst med Vince Vaughn och Reese Witherspoon...trodde den skulle vara roligare. Eller jag kanske va för trött, somnade nästan på slutet...haha =)

Nedan är julkorten som jag ska skicka











Är inte supernöjd med dem, men de duger och jag vet att mina släktingar blir glada bara de får ett julkort =)

Tänkte lägga upp en bild på min nyklippta frissa, men bilderna blev inge bra...så jag går o duschar istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0