Min biofilmslista

Godmorgon, vaknade nyligen av att mobilen ringde =( så går det när man glömmer att stänga av den...men man är ju som man är när man har jobbat natten...har ialla fall sovit typ sex timmar idag så jag känner mig lite piggare.

Sitter vid datorn o lyssnar på Was It a Dream? av Jared Letos band: 30 seconds to Mars...den är ju så bra! De kommer till Stockholm nästa år...kanske blir det en tripp dit upp.

Gick aldrig ut igår, orkade inte. Så jag satte mig och kollade på Män som hatar Kvinnor och den var faktiskt skitbra! Men gud vad äcklig hennes överförmyndare va...usch! Jag slår vad om att det finns såna sjuka personer på riktigt...å, tror ni inte folk ringer o stör mig mitt under filmen! Man blir ju lite grinig då, för det var så spännande och så måste jag pausa hela tiden...det blir lite ryckigt! Nästa gång är det väl lika bra att stänga av mobilen så man får titta på filmen ifred =) förlåt J, det kanske låter otacksamt, men det är lite störande när mobilen ringer mitt under en spännande scen.

Så idag ska jag åt o gå...solen skiner och man blir så glad av lite solsken =)

Satt under natten och klurade lite på filmer...det finns en hel del filmer på bio som jag vill se, så jag gjorde mig en filmlista...jag o mina listor...haha

2012

Metropia (tror jag)

En julsaga från Disney men Jim Carrey, som jag älskar

Julie och Julia - verkar vara en mysig måbra film

Couples Retreat

Planet 51

The princess and the frog

The Lovely Bones

Alvin and the chipmunks hahaha

Daybreakers?

The Imaginarium of Doctor Parnassus - Johnny Depp är med och det säger ju allt

Alice i underlandet - Johnny Depp =)

The Tooth Fairy

Clash of the Titans

Avatar

Arthur och Maltazard

9

Det känns som om att jag har glömt någon film..det blir en dyr månad...haha =)

Näe, nu ska jag äta frukost ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0