Lördags-mys =)

Oj, vad jag är seg idag...fick huvudvärk nu oxå =( men det gör inget, för jag har haft en kanonskön lördag =)

Jag kom inte hem förrän idag vid en halv elva...har suttit uppe hela natten o kollat på film o haft det såååå mysigt! Kunde inte gjort något bättre =) men det blev nog lite mkt vin o chips för magen mådde inte så bra efter det...haha...men det var det värt =)

Så idag gör jag ingenting förrutom att slappa framför datorn elr tv:n...måste vila upp mig o hämta tillbaka krafterna...hahaha.


Imorgon blir det nog en tripp till Allum, men innan dess får jag nog göra ett sista försök att lämna tillbaka mitt paket...gick ju till affären igår, i minusgrader o förfrös mina fingrar, och när jag kom fram hade de stängt. Kom 40 minuter för sent, så det va bara att traska tillbaka i kylan med paketet under armen. Tur nog så hade jag bilnyckel i väskan, så jag gick raka vägen till parkeringen o skottade loss bilen. Handla var jag ju tvungen att göra, så jag åkte till Kvantum vid Frölunda Torg istället.

Oj, märkte nyss att jag har lite ont i armen...undra varför? Det går nog över =)

Nä, nu ska jag ringa syrran o kolla vad hon har för sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0