Bla bla bla

Usch, vad jag sover dåligt denna veckan...fattar inte varför? Har aldrig haft problem med att sova, bara svårt att gå och lägga mig tidigt =) men nu vaknar jag vid 11 eller 12 och kan inte somna om...så jobbigt! Men jag gick inte upp förrän vid ett ändå...gött o ligga kvar o dra sig =)

Magen mår inte bra heller och om det beror på sömnen, att jag ätit dåligt eller att jag jobbar natten vet jag inte...men jag mår typ illa ofta och har ingen lust att äta fastän magen kurrar...väldigt konstigt. Det är visserligen första nattveckan som jag sover i lägenheten...kanske därför.

Annars går det bra på jobbet, linjen går o går som en klocka =) och jag dampade mig lite inatt...haha...undra om Radmila fick spel på mig eller, för jag gick runt o log hela tiden...haha...hon var ganska trött o jag tvärtom, lite fnissig o energisk =)

Blä, vad jag har tröttnat på denna yogurten!!! Försöker äta frukost men det går liksom inte, känns nästan som om jag ska spy =( måste byta yougurt...hur stavas yogurt egentligen? Försökte med lite olika kombinationer men inget ser liksom rätt ut och jag brukar kunna se på ett ord om det stavats rätt eller inte. Med risk för att låta skrytig så brukade jag vara asbra på stavning o svenska, vad har hänt med det? Har nog jobbat för länge på samma arbetsplats...haha.

Vad för kul ska man hitta på idag då? Har en del måsten-grejjer att göra men jag tror jag skiter i dem faktiskt...de är inge roliga. Ska hämta mitt paket idag i alla fall. Beställde två nya ullkappor för dragkedjan på min gamla, fina ullkappa pajjade *snyft*...någon av dem borde ju passa...fryser benen av mig med min andra jacka, för jag älskar leggings och jackan slutar en bit upp på låret...brrr, är så kallt ute nu =) men frosten glittar så fint, det ser nästan ut som snö =)

Undra om vi får glögg o pepparkakor på måndag? Är lite sugen...har inte riktigt fått någon julkänsla än och det är ju bara tre veckor kvar tills det är julafton...panik! Vad ska jag köpa för julklappar till familjen då? Måste köpa till övriga släkten oxå för jag o syrran ska åka dit upp själva några dagar. Mamma jobbar o pappa vill inte följa med..undra varför...haha...stannar max 2,5 dag däruppe i alla fall, för stannar jag längre blir jag nog deprimerad. Hoppas man får nått roligt i julklapp =) undra vad mormor ska pracka på oss denna gången..haha..

Tyckte det såg ut som om det snöade lite ute...så besviken jag blev när jag fattade att det bara var vanligt regn  =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0