Fredagsmys i Sjövik

Sov ganska gott idag, synd bara att jag var tvungen att gå upp o tvätta vid elva =( tar igen det imorgon =)

Sitter hemma hos päronen i Sjövik, de tittar på slutet av idol och jag är inge fan av det direkt så jag sitter vid datorn istället...anar ett beroende, inte bra.

Hade lite fredagsmys förrut...jag, päronen, syrran och hennes kille hade biotajm hemma med en massa chips, godis o choklad...gott =) men magen mår inte så bra...haha...man kan ju inte sluta äta när man väl har börjat.

Började kolla på Inglourious Basterds med Brad Pitt, men den var inte riktigt vad jag hade tänkt mig...trodde att den skulle vara rolig men jag blev besviken  =( stängde av den efter att halva filmen gått och satte på The Ugly Truth istället...åh, vilken mysig film! Man blir så glad o sugen på lite romantik =) =) =)

Det var kul att umgås med familjen...i alla fall med syrran o hennes kille, för de är så flamsiga o småbråkar hela tiden o det är kul att titta på...man skrattar ganska mycket när de är med =) men det är kul att umgås med mamma o pappa också får jag väl tillägga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0