Har såååå tråååkigt

Å jag fryyyyser idag igen o känner mig så trött o grinig! Inte roligt =( det blir ju inte bättre av att jag inte kommer på något att göra...har såååå trååååkigt!!!

Hade en ganska bra dag på jobbet annars. Ägnade typ 1,5 timma åt att mäta satans L10-rullar som ändå är kassa, skrattade en del åt Tomaz snuskiga historier...asså, han har ju något problem..haha...men vi skrattade så vi fick kramp i magen, jag o Radmila =)

Gick runt o småpillade med lite av varje. Sen gick jag med Anette på TPM-möte o det var ganska kul..efter det var jag på teknikombudsmöte som också var ganska kul =) japp, jag är knäpp! Men det är ju sååå kul att lära sig nya saker och utveckla sig...så nu har jag tagit på mig teknikombudsrollen oxå, tillsammans med Tomaz. Det är ju egentligen inget nytt, för jag har ju hjälpt Tomaz med hans uppgifter i ett par år nu utan att få något betalt för det...så jag kan ju det mesta redan =) om man bortser från att jag egentligen inte är så teknisk...äsch, skit samma.


Åkte spårvagn hem idag...skitkul att sitta nästan en timma på en fullproppad spårvagn när man har jobbat tidigt. Det blev inte bättre av att en kocko-gubbe satt bredvid o knödde på mig...sen så tappade han sina stavar på mitt ena knä flera gånger...det gjorde ju ont ju =( jag hamnar alltid bredvid knäppskallar när jag åker kollektivt!!!


Ska jag kolla på en film o äta lite kanske?...det gör mig nog på bättre humör, hoppas jag. För annars kan jag lika gärna gå o lägga mig nu...orkar inte med mig själv när jag är trött o grinig faktiskt..haha

Usch, jag har så ont i huvudet =( =( =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0