Hej mitt vinterland!

Åh, vad jag blev glad imorse när jag drog upp rullgardinen!!! Det hade snöat flera centimeter under natten o allt var vitt ute =) äntligen har vintern kommit på riktigt o för första gången på länge kommer julafton att vara vit som den ska vara =) I AM SO VERY HAPPY AT THE MOMENT...

Självklart har jag varit ute o pulsat i snön redan...hehe...kunde inte låta bli, var ute en hel timma o tog lite fina vinterbilder...som ni ser nedan.


 

Så här såg det ut när jag gick ut genom entrén imorse, vid en halv tio...härligt!




Står här o tittar mot parkeringen...ser ni en gul bil långt därborta? Där é min pärla =)




Pärlan igen, lite insnöad.




Här står jag på parkeringen och tittar upp mot entrén...plogbilen har inte gjort sitt jobb än.



På väg neråt och ut på min lilla runda..




Macken i korsningen lyser så fint i det vita landskapet =)




Min lägenhets-länga sett från Hyrfilms-stället



"Min" rondell, som jag brukar säga till Jalle..haha...Marconimotet.




Åh, vad mycket snö det är ute...ingen plogbil här heller




Fotgängarna är inte mycket värda, för nästan inga gångbanor var plogade...men jag gillar ju snö, så det gjorde inte så mycket. Det blev lite extra träning att pulsa i snön =)



Spårvagnshållplatsen "Musikvägen"




På väg hemmåt igen



En äkta vinter bild =)




Går uppåt, förbi arbetskompisen Jalles lägenhet




Snart hemma och snön yr




Ett fräckt trä, går man ner här kommer man till radiotorget...men så kul ville jag inte ha ;)

Gud vad trött jag blev nu! Har flängt runt överallt...gjorde det mesta på min att-göra lista, så nu tänker jag bara slappa framför datorn =) det är jag värd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0