Helgen är räddad!

iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih, min dator fungerar som vanligt igen =) =) =) =) å, nu har jag ett nytt antivirusprogram, som jag hoppas fungerar bättre.

Känner mig sömnig, har suttit o tittat på två filmer medans jag väntat på att datorn ska bli klar...somnade nästan i min "fåtölj" där på slutet...jag borde kanske döpa om mig själv till "sleepy"..haha.

Imorgon ska jag ut o traska runt Härlanda tjärn, Skatås o Delsjön...som förr i tiden, lite nostalgiskt...älskar att gå där =) det är så mysigt o framför allt ensamt i skogen...sååå skööönt =)

Sen ska jag väl städa undan lite flyttkartonger, diska igen (tråkigt), hämta mina paket, handla, plocka upp granen...ja, jag hade gjort en lång lista på saker som jag skulle göra eftersom jag trodde att datorn inte skulle funka än...hoppas det blir fint väder imorgon!

IDAG HAR DET SNÖAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0