Hemma igen

Så var denna helgen över =( men jag har hunnit med en hel del =)

Sov bara 3,5 timme idag men jag orkade med dagen ändå. Gick upp halv sex för att hinna duscha, göra mig iordning o äta frukost innan jag skulle åka o hämta upp syrran vid mammas jobb.
När vi sedan skulle åka därifrån så hade jag glömt ta reda på vad det var för adress till Gekås i Ullared, så Gps:en kom aldrig till användning. Istället så började vi vår lilla färd med att köra fel när vi skulle ut på motorvägen i Mölndal. Så vi körde innevägen och det tog typ 20 minuter längre än vad vi hade räknat med...så kan det gå =)

Vi va väl framme runt kvart över åtta o det var redan en massa bilar på parkeringen...varför? Gekås hade alltså varit öppet i en kvart o det var redan kö för att komma in...knepig värld vi lever i...men som tur va så rörde sig kön hela tiden, så det tog inte många minuter innan vi var inne i affären.

Kunde gå runt och titta i lugn o ro, för det va inte så mycket folk där ännu. Jag hittade två par leggings, två klänningar, underkläder, en taklampa till hallen, julklapp till jobbet, benvärmare, en spikmatta (måste testa om det är något att ha) och några småsaker...det blev faktiskt dyrare än jag hade väntat mig, fastän jag inte hittade några gardiner. Såg den perfekta julklappen till mamma oxå men den var slutsåld =( =( =( sicken otur vi hade!

Vi gick väl runt där inne i typ 1,5 timma och åkte från Ullared tjugo i tolv...vi var ganska effektiva idag =) och det fanns inte så mycket att titta på i de andra affärerna på utsidan.

Usch, jag borde fortsätta min städning idag, men jag känner mig så trött och energilös. Gick ut o gick i en timma efter att syrran hade åkt hem och efter det blev jag jättetrött...vilade i en timma på sängen, hade egentligen bara tänkt blunda i några minuter men jag somnade...haha...skönt va det i alla fall =)

Imorgon är det x-dag med jobbet och jag vet inte om jag ser framemot det längre...eller så är det för att jag är så seg idag. Hoppas inte att det regnar i alla fall.

Undra om det finns något roligt att titta på, på tv:n?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0