I-lands problem =)

Näe, idag måste jag gå ut o gå...abstinens! Börjar känna mig lite plufsig, kanske bara inbillning men det finns ju inget att göra här hemma ändå. Undra om det regnar ute? Det ser lite mörkt o mulet ut..

Klippa sig eller inte klippa sig...det är frågan...haha...topparna är ganska slitna nu, men jag har egentligen inte råd. Så jag velar fram o tillbaka mellan att klippa mig eller inte. Ska jag göra det nästa vecka, veckan efter eller veckan efter det? Ja, inget lätt beslut...eller jo, om jag hade haft pengar så hade jag sprungit till frissan...haha =)

Usch, jag har aldrig haft problem med ekonomin innan men nu känns det inte så kul. Hoppas jag får en bra lön i december...men jag ska inte klaga för jag har ju en bil =) =) =) det gör det hela värt alla andra besvär!

Testade spikmattan för första gången...sov på den inatt och jag märkte ingen skillnad, förutom att jag vaknade av att det stack som fan i ena sidan...brukar sova på sidan, så jag hade nog legat för länge på samma sida...haha...undra om spikmattan funkar? Jag kände inget speciellt när jag låg på den...

Imorgon är jag ledig...YES! Ska troligtsvis åka hem till mamsen o syrran o göra knäck o kola...mums! Kanske ta fram granen oxå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0