Julklapps-handling, sen bio o Liseberg =)

Idag ska jag ut o flänga lite igen =) fick ju lönen idag, så jag måste ut o handla alla julklappar =P men det blir inte så många. Syrran får två klappar, mamma får oxå två o syrrans kille får en. Pappas julklapp har syrran redan inhandlat...åh, vad julen e härlig...längtar tills fredag då vi ska fira hela familjen =)

Imorgon e det tänkt att jag o syrran ska köra upp till Värmland o hälsa på släktingarna...men om det snöar för mkt så får vi inte åka för mamsen =( Egentligen är det väl ingen förlust, men jag hade sett framemot att få köra lite bil =( Lite snö är väl inte så farligt om jag kör lugnt o försiktigt??? Hoppas inte det kommer värsta snöstormen bara.

Har betalat alla mina räkningar...SÅÅÅÅ OTROLIGT KUUUL! Man blir glad när man öppnar lönekuvertet o nedstämd när man har betalat alla räkningar =(    Funderade på om det fanns några räkningar som var onödiga o som kan sägas upp till nästa månad, men jag hittade inte många =( men man måste ju leva lite oxå..


Sitter här framför datorn o väntar på att klockan ska bli tio så jag kan ringa EM och fråga när soffan kommer. Ringde igår morse, men de hade inte öppnat då o sen så glömde jag ringa igen...guldfisk vettu...haha. Måste fråga om jag kan delbetala soffan oxå, det hade varit bättre o jag förstår inte att jag inte tänkte på det från början!? Det blir ju lättare ekonomiskt...annars så skulle jag typ ha 1700 kvar att leva på ända tills nästa lön kommer...inte kul =(

Men nog om det, idag ska jag o syrran gå på bio. Vi ska se Disneys - En Julsaga med Jim Carrey i 3D, hoppas den e bra...för vi har väntat på den =) sen ska vi gå på Liseberg som jag oxå har sett framemot, speciellt nu när det ligger snö på backen =) =) =)

Snart är det JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0