Julstämning

Fick ett desperat ryck förrut och satte igång o julpyntade...ville få lite julstämning, men det lyckades inte. Ska kolla efter några fina gardiner på Ullared imorrn. Då kanske julstämningen kommer.

Tände mitt första adventsljus idag oxå. Lite sent kanske, med tanke på att första advent va för typ en vecka sedan...haha...jag e allt lite snurrig =) men det var mysigt med tända ljus...satte upp min julstjärna i fönstret oxå o det blev sååå fint!
Så nu är det bara granen som ska upp, kanske imorrn...eller nästa helg...vem vet?

Ja a, vad har jag mer gjort? Jo, jag va äntligen o hämtade den förbaskade boken på posten i Björkekärr och det är en massa fina bilder i den =) sen så sprang jag snabbt förbi med dammtrasan lite här och var i lägenheten...haha...

Va inne i stan en sväng o klurade på vad jag ska köpa för julklappar...köpte ingen idag, men hittade en massa julklappar till mig själv...haha...bl. fina Fiorelli-väskor...måste ha!

Avslutade med Hajen och jag blev faktiskt rädd ett par gånger...haha...sicken skitfilm egentligen! Tycker inte om hajar och speciellt inte vithajar!!!

Dags att gå o nanna...ska upp tidigt idag (blir det ja) o åka o hämta upp syrran vid mammas jobb o sedan vidare till Ullared...ska bli skoj, hoppas bara inte att det är för mycket folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0