känner mig helt koko i huvvet..haha

Godmorgon Godmorgon Godmorgon...solen skiner =) det känns riktigt bra idag =)

Åh, guuuud vad rolig den nya Ica-reklamen e...hahahahaha...han härmar fjortisar som videobloggar såååå jäkla bra...ni måste se den!!!! Såg den nyss o jag skrattade nästan ihjäl mig =)

Annars så är jag jättetrött o seg. Vaknade klockan sex i morse o låg typ bara i sängen i en timma...kunde inte somna om...så himla konstigt! Det har vart så under hela julledigheten...fattar inte varför!?
Sen vid halv åtta somnade jag om o vaknade sen igen lite över nio...tvingade upp mig, eftersom jag tänkte åka in lite till stan idag o kolla på rean..om det finns någon rea kvar =P måste leta efter ett par varmare stövlar, för jag va inte riktigt beredd på att denna vintern skulle bli så kall...men det e så mysigt =)

Funderar på vart världen är på väg egentligen. Vågar man som tjej gå ute ensam på kvällen? Näe, jag tror faktiskt inte det. Det e sorgligt att det ska behöva vara så...tycker det känns lite läskigt med mordet på den 18-åriga tjejen i Hjällbo...framförallt hemskt att någon kan göra så mot en annan försvarslös o oskyldig person...hoppas de hittar gärningsmannen/männen o att de får sitta inne på livstid!!!

Sitter framför tv:n o tittar på nyhetsmorgon...gud det hade vart en dröm att vara i Sidney på nyårsafton! Säkert ett fantastisk fint fyrverkeri där...man har ju sett lite på tv:n o hade jättegärna upplevt det...kanske nån gång i framtiden..man vet aldrig.

Näe, nu får jag göra mig iordning om jag ska hinna med en runda i stan innan det är dags att åka hem o tvätta...igen...det tar aldrig slut =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0