Kass dag =(

Uuuuäää, vad jag är trött, har ont i huvudet o mår sååå illa...skönt att det bara är en dag kvar...men jag vet inte om det är så bra heller, för jag kommer sakna jobbet o mina arbetskamrater på L10...vi e balkangänget...haha...o vi har så roligt tillsammans! Det är för en gångs skull roligt att gå till jobbet =) =) =)

Trött eller inte, jag måste ändå få tummen ur o göra lite saker. Ska gå bort med skräp till återvinningsstationen, lämna tillbaka ullkappan som jag beställde för jag är inte riktigt nöjd med den, powerwalk runt Frölunda, dammsuga lite, kanske diska...ÅÅÅÅ, jag orkar inte!!! Vill bara krypa ner i sängen o sussa ända fram tills imorgon bitti...kan jag inte få göra det?

Jaja, jag har ju flera veckor på mig att vila sen...ska gå hem 1,5 timma tidigare imorgon oxå, så dagen blir ganska kort...skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0