Nyss hemkommen från stan

Ååååååååh, vad trött jag e *gäsp*...fattar inte varför jag vaknar så tidigt på morgonen o inte kan somna om sen. Det gör ju att jag blir trött tidigare på kvällen o speciellt idag, då jag har varit ute ganska mycket...för mycket frisk luft =)

Fick tag i nästan alla julklappar förrut idag...har bara två kvar, en till mamma o en till syrrans kille. Men det fixar jag imorgon, för jag vet ju vad jag ska köpa...bra planering kallas det! Japp, jag är stolt över mig själv...haha =)

Har varit på bio med syrran och filmen va ganska bra, mysig o spännande...hoppade till ett par gånger då jag inte var beredd på vad som skulle hända...haha...3D är grymt! Men det tar några minuter innan man har vant sig..

Gick till Liseberg efteråt o då började det att snöa...kunde det bli bättre? Näe, min dröm gick i uppfyllelse! Jag tror faktiskt aldrig att jag har varit på Liseberg på julen och att det har snöat förrut...så nu är jag superlycklig =) det snöade inte lite heller, syrran o jag såg typ ut som två, små snögubbar...haha...myyysigt!!!

Köpte kanderade mandlar, som jag typ hann äta en tio stycken av innan jag kom hem o märkte att påsen hade gått sönder i botten o alla mandlarna låg utspridda i hela väskan...ååååh, så tråkigt! Det gick inte att äta dem sedan, för de låg tillsammans med nycklarna, o väskan är helt kletig inuti...tur att jag hittade en annan väska som jag aldrig har använt...den här dagen blev ganska bra ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0