På dåligt humör =(

Vad vill jag med mitt liv? Har så mycket tankar i huvudet för tillfället, både bra o dåliga...är osäker på vilka val man ska göra o hur man tacklar vissa situationer =(

Jag tycker visserligen att jag är ganska självständig, men under 7,5 år har jag aldrig behövt utsätta mig för vissa saker o jag har ingen aning om vad jag ska göra...förvirrad som fan!!! Trodde t.o.m. att jag var ganska bra på att läsa andra personer, men nu vet jag inte ett skit =( det känns som om jag var född igår.

Så känns det för tillfället. Tur att jag har musiken att fly till...bra musik gör en på bättre humör, absolut!

Har nyss kommit hem från en lång o jäkla tråkig x-dag med jobbet...känner mig såååå trött och det är väl därför som jag är på dåligt humör. La mig ganska tidigt igår eftersom jag visste att jag skulle gå upp vid sex på morgonen, men jag vaknade igen vid tre och sen vid fem..varför gör kroppen så? Det är nästan som en naturlig väckarklocka och en anledning till att jag för det mesta inte går o lägger mig så tidigt. Sov i alla fall mer än 3,5 timme som jag gjorde igår...funderar på att gå o sova nu, men då kan jag väl inte somna sen.

Imorgon måste jag åka lite tidigare till jobbet, för det kommer en firma o ska vissa lite mattor som man kan stå på, klockan halv tolv, tror jag...får väl se till att vara där elva, så jag hinner byta om och sedan gå bort till vakten o möta dem...skönt att gå hem tidigare sen =) o efter imorgon är det bara två dagar kvar på denna arbetsveckan...sååå skööönt! Så allt som allt är det bara sju arbetsdagar kvar innan julledigheten...YES! GUD SÅ SKÖNT!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0