städar

Lade mig ganska tidigt igår, för jag hade inget att göra o tröttnade på datorn...typ nio låg jag i sängen, men kunde inte somna. Så när jag äntligen lyckades somna, sov jag till halv tre på natten o fick för mig att jag hade försovit mig. Men det är ju lördag idag o jag skulle ju inte upp till jobbet =) sov vidare till klockan sex o då gick det inte att somna om, så vid sju studsade jag upp ur sängen o satte på datorn. Sedan låg jag där i sängen o surfade på nätet...lämnade endast sängen en gång för att hämta lite frukost...haha...sicket slapp! Men det måste man få ha ibland =)

Vid tio tog jag på mig träningskläderna o gick ut en sväng...brrr, vad kallt det var ute! Men jag hade leggings, träningsbyxor, en tunn polotröja, en tjock polotröja, vantar, mössa o en tjock jacka över så jag frös inte...haha...nästan som Kalle Anka, när han har sin bruna, klockliknande pälskappa på sig =) den som Knatte, Fnatte o Tjatte sedan förstör...haha

Åt lite o satte sedan igång med att diska berget som jag skulle diskat för typ två dagar sedan...men man orkar inte mkt när man jobbar tidigt skift. Fixade det idag i alla fall så det ser jättefint ut i köket =) Efter det fick jag en flipp o började damma hela lägenheten...städade hela badrummet o började dammsuga, men dammsugaren dog! Jag hann bara ta hallen o skyndade mig med köket innan den bestämde sig för att dö...så nu sitter jag här o väntar på att fanskapet ska ladda upp sig. Sånt är så irriterande när man väl har bestämt sig för att ta tag i sysslorna...men köper man en dammsugare som är snygg, sladdlös o måste laddas ibland, då får man väl leva med det...den e ju ändå lila =) det gör det hela värt att vänta på!

Näe, jag sticker iväg o handlar lite medans dammsugaren laddar upp sig...så kan jag stryka en sak till från den långa listan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0