Tänker så det knakar

Oj, vad mycket jag tänker =) funderar på hur jag ska få det jag vill ha...mer säger jag inte ;)

Det är svårt att veta hur jag ska gå till väga...man vill inte vara för mycket men samtidigt inte skita i det...nån som är nyfiken..haha...sug på den karamellen!

Vad kan det handla om? En julklapp? Eller en upplevelse? Eller nått annat spännande? Ja, det vet bara jag o det tänker jag behålla hemligt.

Funderar på hur mycket jag vill ha det jag vill ha. Är det värt det? Kommer jag lyckas med det jag vill? Framförallt hur vill jag att min framtid ska se ut...många frågetecken att reda ut...kanske får jag svar på dem denna veckan...kanske inte...vem vet...inte jag i alla fall. Men jag har något att tänka på =)

Börjar bli lite trött, kanske dags att gå o lägga sig...men först måste jag ta tag i diskberget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0