Trojan-attack =(

Helvetes jävla skit!!!! JAG TROR JAG DÖÖÖÖÖR!!! Min dator har blivit attackerad av typ 500 trojaner o vad är oddsen att det skulle hända mig...buhu...=(

Jag skulle bara gå in och se ett eller två avsnitt av The Big Bang Theory medans jag åt lite lunch och så helt plötsligt stängdes sidan ner o en massa skit började blinka...253 trojaner här...49 trojaner där...vem fan roar det att förstöra så för andra??? Å, min nya, fina dator *snyft* vad ska jag göra nu?

Syrran försökte fixa det, men det gick inte med hennes back up-skivor =( testade att bränna ut en backup-skiva på mitt windows-system eller nått..men det gick inte heller, datorn ville inte bränna på de skivorna som vi hade. Så jag får väl gå iväg imorgon o fixa några andra skivor o hoppas att det fungerar med dem...vad ska jag annars göra?

Datorn är ju bara 1,5 månad gammal *snyft* SÅÅÅÅÅ TRÅÅÅKIGT! Jag klarar mig inte utan min dator, tror jag kommer gå under =( =( =( =(

Näe, så allvarligt är det väl inte...bara så trååååkigt! Varför hände det mig? Jag som alltid är försiktig med sånt. SKIT VIRUSPROGRAM!!!! Hade jag haft virusprogrammet på en skiva, hade jag kastat freespee med den ut genom fönstret...hur kan Sony välja att ha med ett sånt skitprogram till deras datorer...så dåligt! Hoppas det går att fixa min lilla precious...

Sitter hos päronen och surfar...det är idolfinalen på tv och det kan ju kvitta...fast jag hoppas ändå att Erik vinner...haha...näe, jag är inte så insatt ;)

Det blir nog inge bloggande i helgen, då jag inte kommer att ha tillgång till internet =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0