Uttråkad

Känner inte av halsen idag, hoppas att det var falsk alarm..eller säger man larm...äh jag vet inte =) 

Vågar jag gå ut o gå ändå? Vet inte, får nog ta det lite lugnt i fall att det sitter något virus nånstans i kroppen...jobbigt, borde verkligen komma ut o röra på mig lite. För vad ska jag annars göra här hemma? Titta på tv - tråkigt! Sitta vid datorn - oxå tråkigt efter ett tag...vad finns det mer att göra? Sova - men jag har ju nyss vaknat, så det går liksom inte. Sicket I-lands problem..haha =)

Idag blir det julbord o julklappsutdelning på jobbet...skoj =) undra vem som har lagt paketet, som redan ligger i granen, och är till Anettes man, Peter? Spännande...haha...vem är lustigkurren?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0