Biokväll

Idag blir det biokväll. Vi ska gå och se Ice Age 3 (i 3D) med min syrra och hennes kille. Funderar på om vi skall med dem och äta innan bion, men jag är ganska mätt nu...hmm, vad känner jag för? Något gott mer än mat...

Nästa lördag vid den här tiden befinner vi oss på Georgiopolis, Kreta och njuter av Medelhavet. För det är precis vad jag skall göra. Visst det är varmt och soligt här i Göteborg också, men det är inte samma sak. Jag känner inte för att åka och bada här, vattnet är inte lika fint och skönt som i Medelhavet. Någon har blivit lite bekväm av sig...

Skulle ha gjort en riktig storstädning idag fast vi orkade inte. Men då MÅSTE jag verkligen göra det imorgon! Det blir gymmet på morgonen och sedan direkt in till stan och shoppa lite saker till resan. Sen hem och städa...=(...och tvätta upp lite sommarkläder som vi skall ha med oss...superkul!

Skulle det inte bli kallare nu till helgen. Jag märker ingen skillnad, bara att det blåser lite mer. Annars är det ganska varmt fortfarande. Längtar lite efter regn faktiskt...men bara lite...det måste bero på att jag vet att vi lämnar landet på fredag....JIIPPPIIIEEE!

Ska gå och äta nu...kanske skriva en packningslista också...Tingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0