Bloggen tar semester

Bara två dagar kvar tills jag befinner mig på Kreta istället för i tråkiga Sverige. På fredag klockan 07 bär det av. Tråkigt att J har blivit förskyld, hoppas att det går över snart...

Jag har inte packat någonting =) tvättade en massa sommarkläder idag på förmiddagen, men jag kan nog inte ta med mig alla. Hur mycket får väskan väga? 20 kilo eller? Det kommer bli svårt att sålla bort kläder...men man använder ju inte så mycket kläder..mest bikini och handduk...hahaha!

Så nu tar denna blogg semester ett tag framöver. Kanske kommer det ett inlägg från Kreta, det beror på om jag har lust. Datorn åker nog med i alla fall, för det finns tydligen Internet på hotellet...jippiiee, då har man något att göra om man tröttnat på att sola och bada eller om det regnar. Men det tror jag inte att jag gör...tröttnar på att ligga och guppa i Medelhavet asså =)

Min träning denna veckan är så gott som bortblåst, jag har inte orkat göra något...förbereder mig mentalt för att flyga bort från eländet och in i totalt semesterslapp...kanske kan jag simma lite i poolen, kanske inte...hahaha, det är semester och jag bryr mig faktiskt inte. Får ta tag i träningen igen när jag kommer hem från Grekland..

Bye Bye...by the way, har äntligen fått tag på U2 biljetter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0