Orkar tyvärr inte skriva så mkt

Egentligen så har jag ganska mycket att berätta om resan hittills, men jag orkar verkligen inte skriva...jag har ju semester =)

Sol, mellan 33 och 35 grader och det blåser lite mindre idag så det vågar nästan ingenting. Ganska skönt.

Har slappat på stranden fram tills för en timma sedan. Har nog blivit en solkruka =) tycker det är lite jobbigt att ligga i solen och sola.

Sitter hellre under parasollet, i skuggan och lyssnar på vågorna och försöker lösa det förbannade sudokut...men det går ju inte! Snart går jag och köper mig ett nytt sudoku för jag blir vansinnig. Har börjat på fyra sudoku och inte lyckats lösa ett enda!!! Vad e detta!?

Åt nyss en crossiant med choklad i...gud så gott! Jag kommer rulla ut från Landvetter flygplats nästa fredag....hahaha

Lokal tid: 18:15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0