Solen skiner...jippie

För tre-fyra timmar sedan kom en jäkla skur...stackars mina blommor på uteplatsen, de badar i sina krukor. Rena jordsoppan! Borde kanske flytta in dem under taket i några dagar...orka.

Men nu skiner solen och på himlen syns bara några vita moln. Synd att det är lite kyligt, men man kan ju inte få allt =)

Tvättat alla smutsiga kläder från Grekland idag. Fick t.o.m. tummen ur ändan och rensade min garderob från kläder som bara hänger där och samlar damm. Det känns så skönt, för nu får jag mer plats för mina höstkläder som jag har beställt från H&M...hahaha...vad hände med att spara? Ibland får man unna sig något och igår var en sådan dag...det och att jag var så deprimerad, var tvungen att tröstshoppa lite.

Bokade nyss biobiljetter till den senaste Harry Potter-filmen. På torsdag får vi se om den är något att ha, men det tror jag. Hittills har jag inte blivit besviken på någon av Harry Potter-filmerna. Kul, ska det bli!

Nu ska jag titta på Harry Potter och Fenixorden och äta Ben & Jerrys glass...mmm, vad gott. Måste friska upp minnet lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0