Usch, vilket väder!

Fjärde dagen hemma i Sverige och jag vill lämna landet igen. Det är SÅ TRÅKIGT NÄR DET REGNAR och är grått och kallt...hmm, var skulle jag vilja vara istället?

Ja, kanske åka till någon annan grekisk ö...jag hör hemma i Grekland, så är det bara. Men det är skönt att komma hem till Sverige i några dagar...typ mellanlanda här. Så skulle jag nog kunna leva ett tag. Men pengakassen är ju inte oändlig, tyvärr =(

Eller kanske åka över Atlanten till staterna igen, fast västkusten denna gången. Det hade varit något!  Istället för att sitta här hemma framför datorn och deppa över vädret.

Jag har massa saker att göra, men det är bara tråkiga saker som att städa, tvätta, diska mm...det finns inget roligt att göra, för jag har ingen lust att gå ut idag (i regnet).

J började jobba idag. Så jag är helt ensam hemma...ännu mer deprimerande. De flesta andra är bortresta och här sitter jag själv. Kul...

13 dagar kvar av semestern och jag kan inte komma på något kul som jag har planerat in under dessa dagar. Jo, förresten! Jag ska ju gå på U2 och Madonna på Ullevi. Det blir nog lite kul...hoppas jag, för annars kommer jag avlida av tristess!!!

Någon dag ska jag lägga upp lite bilder från Kreta. Orkar inte idag...för deprimerad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0