De små blodsugarna gillar mig

Varför måste alla gubbar med ölmage..eller snarare öltunna...springa med bar överkropp när de motionerar. Ja, det är varmt ute men jag slänger inte av mig min tröja för det. Äckligt och OTROLIGT osexigt är det, inte ens om det är en snygg kille som kommer springandes med bar överkropp är det ok. Tänder inte direkt på svettiga kroppar...usch, vad äckligt!

Ute och gick idag med, blev attackerad av ett antal mygg och konstiga flugor som bits. Jag tror att jag fick minst fem nya myggbett och ett jäkla stort bett från en konstig fluga...å, det kliar så!

Såg Hägern/Tranan igen..jag vet fortfarande inte var det är för fågel, men jag kallar den för Hägern. Skulle haft kameran med mig så att jag kunde ta ett kort och jämföra i någon fågelbok. Men det glömde jag. Såg en kopparorm/ödla också, den ringlade långsamt vid vägkanten...är inte naturen härlig!?

Skönt var det i alla fall...inte så varmt som det var igår. Spikade äntligen upp spaljen som jag har gått och tänkt på i typ två månader, om inte mer. Så nu sitter mina små, ynka klätterväxter där. Hoppas att de trivs och växer till sig, annars ser det nog lite kul ut med en tom träspalje =)

Orkade inte mycket mer när jag kom hem. Jag lade mig på golvet, för att slappna av efter promenaden, och nästan somnade där...lyssnade på musik och det var svalt och skönt på golvet. Hade jag inte tvingat upp mig själv så hade jag nog somnat där...100% säkert.

Imorgon skall jag klippa mig och det skall bli skönt att få håret lite kortare...speciellt om det fortsätter att vara så här varmt. Nu är det nattinatti-dags...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0