Min röst är lagd

Så idag har vi röstat. Min röst föll på Åsa Westlund från Socialdemokraterna för jag tyckte hon verkade vettig. Hennes hjärtefrågor inom EU är Klimat och miljöpåverkan och vi behöver verkligen lägga mer fokus på det. Absolut!

Det känns bra att ha röstat och jag hoppas att jag gjorde rätt val...men man kan ju aldrig veta om de kommer hålla vad de lovar eller om de bara röst-fiskar. Jag har utnyttjat min demokratiska rättighet i alla fall! Så vi får väl se vart det bär...

Men jag lovar att i det riktiga riksdagsvalet nästa år kommer jag noggrant syna alla partier innan jag väljer...jag är egentligen sosse, men om inte socialdemokraterna gör en rejäl förändring av sin politik så kan de se sig om efter en röst någon annanstans.

Men det jag kan lova är att jag ALDRIG i hela mitt liv kommer att rösta blått eller på den så kallade "Aliansen", för de är bara en stor BLUFF!!!

Tjenixen......

Kommentarer
Postat av: anette

Utan att vi riktigt visste vad vi skulle rösta på så röstade vi båda på samma kandidat, bra val.Kram anette.

2009-06-06 @ 22:00:07
URL: http://tonarsbarnscrappa.blogg.se/
Postat av: Carro

Coolt!

2009-06-10 @ 16:41:28
URL: http://liveteftertjugoforetrettio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0