Tiden bara flyger iväg

Vad har jag gett mig in på och varför började jag så sent med det? Har för tillfället hunnit göra hälften av albumet till min morfar och jag känner mig stressad nu. Har bara imorgon och torsdag på mig samtidigt som jag skall gå ut och gå/gå till gymmet och hinna rösta i EU-parlaments valet.

Så här ser min planering ut:

Tisdag: Pilla med albumet, gå ut och gå, hämta paket, pilla med albumet när jag kommer hem från jobbet.

Onsdag: Sovmorgon, gå ut och gå, åka iväg och rösta i EU-valet, hinner kanske göra lite på albumet annars får jag pilla med det när jag kommer hem från jobbet.

Torsdag: Pilla med albumet hela förmiddagen (ingen fysiskt aktivitet, det får vänta) och när jag kommer hem från jobbet. Måste hinna packa ner lite saker för imorgon åker jag direkt hem till mina föräldrar efter jobbet, sedan bär det av till Värmland.

Fredag: Göra alla små justeringar i albumet och skriva på alla blad. Åka till Allum (för Panduro i stan hade inte de bokstavsstickersna som jag behöver för v tog slut) och sedan direkt till gymmet.

Hur i himmelen skall jag hinna allt detta? Det händer alltid samma sak när jag skall göra något...jag börjar alltid för sent...så är det när man är en tidsoptimist =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0