Hej mitt vinterland!

Godmorgon, det tog emot att gå upp så här tidigt =) Sitter just nu och förbereder mig på att försöka köpa U2-biljetter. De släpps om 6 minuter, men det kommer vara så många som vill åt dem, så jag räknar inte med att få några. Orkade dock inte köa idag som jag gjorde till Madonna. För det var så jäkla kallt då, jag förfrös mina tår och det tog många dagar innan jag fick tillbaka min känsel i dem. Dessutom så är det rena vintern ute, vilken månad är det egentligen? Mars säger de flesta men det skulle lika gärna kunna vara december. Jag fick skotta fram bilen igår när jag skulle åka hem från jobbet =)
2 minuter kvar...sitter här framför datorn och lyssnar på T.I. och Justin Timberlake´slåt "Dead and gone"...en mycket bra låt. Jag har inte ens hunnit äta frukost än....1 minut kvar...

hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0