Scrapmarathon

Godmorgon!

Idag hade jag planerat att jag skulle hinna tvätta och gå en promenad innan jag åker till min arbetskompis på Scrapmarathon. Men icke sa nicke!
Kom hem från jobbet halv elva igår kväll och satt uppe och kollade på The Big Bang Theory med min sambo. Somnade sedan på soffan och vaknade igen klockan halv två på natten. Gick på toa, borstade tänderna och la mig sedan till rätta i sängen för att sova igen =) Tycker det är jätte konstigt att jag inte kom upp i tid idag för att hinna göra det jag skulle, eller hur?
Idag har jag iallafall hunnit med frukost och två avsnitt av Lost. Ligger efter, så jag måste komma ifatt innan de börjar sända de nya avsnitten. Skall snart göra mig iordning för att åka på scrapmarathon. Kanske hinner jag lägga upp några bilder ikväll på vad jag har lyckats åstadkomma under de tolvtimmarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0