Välkommen till min nya blogg!

Hej, jag är en tjej på 23 år som känner mig fast mellan 20 och 30, därav namnet på min blogg. Här kommer ni kunna läsa om utmaningar och problem som jag vill, eller tvingas till att lösa, samt en massa blaha =)

Jag gillar att vara ute och promenera i naturen, försöker gå till gymmet regelbundet (uppehåll just nu men börjar igen nästa vecka), gillar att scrappa o pyssla, titta på film med mera med mera...kanske delar jag med mig med mina hobbies om jag är på humör någon gång. Man vet aldrig.

Nu ska sambon sova, han har en rolig tenta imorgon, så jag måste stänga av datorn.

Men välkommen till min blogg!


Kommentarer
Postat av: Anette

Låter ju bra det här, hoppas få höra mera snart.

Mvh Anette.

2009-03-10 @ 22:18:55
URL: http://tonarsbarnscrappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0