Lite bilder


Jag och syrran har precis hoppat av spårvagnen vid Östra Sjukhuset och är på väg hem efter cortegen. Dokumenterade våren runt omkring...



Månen syns redan (kl.19.40)                  



Ett fint träd



Syrran är på väg uppför backen



Jag älskar vårens alla färger               



Nu är vi framme vid Studiegången, snart hemma...



"Studiegången torget" med Willys, tandvården, Phi Phi, frisör och en liten kiosk.



Åh, vad träden och buskarna är vackra på våren...inte undra på att så många blir kära denna årstiden =)



Några hus, men jag tog nog bilden mest på grund av de fina blommorna i gräset



Där framme ligger våran gård



Här är gården på nära håll och i huset på bilden bor vi



Här är våran uteplats som vi sällan utnyttjar för det finns inte mycket till sol där efter lunch. Men jag skall nog fixa till den lite snart...blommor och så..



Uteplatsen, sett från sidan, och den lilla mossplätten där folk dumpar det mesta. Men jag bryr mig bara om den delen där man sitter för den andra delen är ju bara mossa =)

Hade inget vettigt att skriva just nu så jag lade upp lite bilder istället. Men nu ska jag nog göra iordning mig och åka till Allum...
Tingeling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0