Måste upp och jobba imorgon igen =(

Usch, vad det är tråkigt ibland. Det är fredag och jag kan inte titta på någon film eller vara uppe särskilt länge, för i morgon skall jag upp halv fem och gå till jobbet igen...Visserligen sista dagen innan ledigveckan...men det är trist!

J:s föräldrar och syster var här, de gick för typ en timma sedan, och firade oss typ. Trevligt var det, men det blir mest att jag sitter och lyssnar för de pratar väldigt mycket. Men jag tycker det är kul att lyssna på deras historier =) Ingen vanlig fika idag, det har vi fått för mycket av. Nä, det blev en gammal, hederlig fruktsallad med marsansås...lite nyttigare än tårta.

Igår var jag hos min arbetskompis och gjorde några födelsedagskort, för på söndag fyller J:s syrra 20 år och vi skall dit och fira. Då blir det säkert fika/tårta så jag får nog gå ut och gå i typ tre timmar eller gå till gymmet innan. Jag fattar inte varför det är så svårt att minska fettet på magen! Jag märker att det har minskat lite på andra ställen men inget på magen..och det är ju där jag vill få bort det.

Imorgon blir det hundvakt igen...direkt efter jobbet...skoj...det är bara i med lite bensin i tanken och sprutt ut på motorvägen mot föräldrarna. Mamma jobbar, pappa åker till Bulgarien imorgon så syrran är ensam med hundarna och jag får väl hjälpa till lite. Det tar emot...för jag vill bara åka hem efter jobbet och sjunka ihop i soffan...ta det lite lugnt. Men men...livet är upp och ner....berg-o-dal-bana.

Nu måste jag gå och lägga mig...J ligger redan i sängen och klagar på att jag ska gå upp tidigt och behöver sova =)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0