Lite bilder från lägenheten

Så var denna sköna ledigvecka slut =( tillbaka till den hårda och trista verkligheten...undra vad som händer på jobbet denna veckan o undra om man kommer få vara glad eller blir deprimerad över fanskapet?

Sitter i sängen o slappar framför datorn...lyssnar lite på U2, hade varit kul att åka till Helsingfors nästa år o se dem igen...får se om jag får med mig någon.

Idag har jag hunnit med lite av varje. Gick upp klockan åtta, för kvartersvärden har telefontid mellan åtta och nio, och jag var tvungen att ringa honom och fixa en parkeringsplats till pärlan...så nu är det klart. Kan se min pärla från balkongen nu =) på tal om pärlan, funderar på att skaffa mig en ny hamster (hon hette ju pärlan) så jag får lite sällskap här hemma...men jag vet inte.

Har tvättat, diskat, fixat min garderob och varit ute och gått i en timma...så nu orkar jag inte mycket mer. Kanske ska jag pynta lite om jag får lite extra energi efter duschen sen...får se.

Tog lite bilder förrut...


 Gjorde ett kort till mina grannar som tack för godsakerna jag fick av dem =) erkänn fint...ganska enkelt, men jag tror faktiskt de uppskattade det.

       Min fina lampa i sovrummet, som pappa höll på att få damp på...Ikea-byggsats o han går inte riktigt ihop...hehe

   
Denna fina sak har jag gjort själv...man kan sätta den på en glögg eller vinflaska o typ lägga något i som t.ex. en chokladkaka eller nått...fint va...

 
Mitt enda julpynt än så länge...haha..luktar gott i alla fall =)

  
Det är fortfarande lite kaotiskt inne i sovrummet...vet inte vad jag ska göra av sakerna, så jag har inte packat upp alla kartonger än...men jag överlever =)


  
Vy från mitt sovrumsfönster...man kan nästan tro att jag bor på en camping...haha

     
Kaos även i köket

    
Tillfällig plats för stereon..haha...måste ha musik när jag diskar =) min underbart snygga micro oxå

   
Vardagsrummet...soffbordet slåss med torkställningen =)


   
Min plats framför tv:n, soffan kommer inte förrän i början/mitten på januari...men jag kan ju alltid vrida tv:n o sitta vid mitt fina matsalbord..hehe

        
Min amaryllis, hyasinter och min fräcka dammsugare


 Utsikt från vardagsrummet o balkongen

Det tog en timma att lägga upp dessa bilder, sicken seg sida!!! Nu ska jag gå o duscha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0