Hämtat nycklarna

Det blev inge diskande, spelade Majong istället...herregud, jag tror jag har blivit beroende av Majong =S Men det är ju så kul, lite nostalgiskt faktiskt.

Har hämtat nycklarna till lägenheten och gick runt därinne ett tag och möblerade lägenheten i mina tankar...det var större än jag kom ihåg och en massa garderober plus en liten klädkammare...sicken dröm! Å, jag får plats med en go soffa och mitt fina matsalsbord...jiiippiiiee!
Imorgon ska syrran hjälpa mig att städa ur lägenheten lite, det var ju fint städat men det känns bättre att torka ur skåp, dammsuga och moppa för då vet jag vad som är städat och fint =) jag är kanske lite konstig...

Köpte min dator på hemvägen och den är jättefin. Det blev ingen av dem som jag la upp bilder på häromdagen. Näe, jag hittade en mycket mycket finare...

För markören över bilden för att zooma in Visst är den fin =) =) =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0