Hemma igen

Sitter här hemma framför datorn och det var några dagar sedan...har varit hemma hos päronen i Sjövik sedan i torsdags. Har köpt en BIL =) =) =) Åh, den är så fin...gul som en taxibil i NY och sååå mysig att köra. Det är en riktig Carro-bil...perfekt för mig! Så nu har jag fått tillbaka min frihet...tjohooo här kommer Carro, så se upp om ni ser en gul Hyundai Accent...haha.

Vad har jag mer gjort denna korta vecka? Jo, jag har ju vaxat benen för första gången i mitt liv =) Men det var inte så farligt, mycket smidigare och bättre än att köra med epilatorn på benen...jag avlider nästan varje gång jag gör det...haha. Så nu får vi se hur länge benen håller sig lena och hårfria...gissar på två veckor men hoppas på fyra.

Började rensa upp lite i lägenheten men jag hann inte med så mycket, för jag gjorde fel hela tiden och fick göra om skiten...sedan ringde pappsen och frågade om jag skulle åka med hem o kolla lite på bilar...så jag hängde på o där har jag varit sedan i torsdags. Gött att slippa laga mat o tänka på att packa upp flyttkartonger =)

Kom hem för kanske två timmar sedan och utanför min dörr stod en tallrik med några chokladgodsaker inslagna i presentplast från mina grannar under, mormonerna...så gulligt av dem. De önskade mig Happy 1st Advent...

Ska ladda min kamera idag...ja, jag är seg...så kan jag lägga upp lite bilder imorgon =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0