Nu börjar det närma sig...

Idag ska jag iväg och hämta nycklarna till lägenheten...kanske till och med köpa mig en dator, hoppas Media Markt har den inne =S

Det är så spännande att jag inte kan sova. Jag vaknade först klockan fem, sedan vid sex när J gick upp, sedan klockan tio i åtta när alarmet ringde, gick och la mig igen halv nio och försökte somna om...men det gick inte så klockan halv tio gick jag upp...hur ska jag orka jobba natten ikväll?

Ska köra lite städsaker till lägenheten idag...hade egentligen tänkt att lasta bilen full med grejjer, men jag ska inte hämta nycklarna förrän 14 och vill inte att bilen ska stå fullastad med saker på parkeringen...någon kanske snor dem.

Funderar just nu på om jag ska diska lite eller hoppa in i en dusch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0