Nu kan jag dammsuga =)

Vad ska jag göra nu då? Jag är en sådan person som nästan alltid måste ha något på gång annars blir jag uttråkad och nu är det på gränsen...måste ut och göra något...bio/utgång eller nåt. Får väl se vad det blir..

Har köpt mig en dammsugare idag =) så nu kan jag städa här hemma...jippiiie...näe, så kul att städa är det inte men dammsugaren är superfräck, så det lär bli roligare framöver...hahaha.

Ska försöka lägga upp lite bilder framöver på lägenheten och andra saker...det som hindrar för tillfället är mitt döda kamerabatteri och lathet...men jag får väl få tummen ur och ladda det jäkla batteriet nu då =)

Undra om det är dags för lite kvällsmat...magen kurrar lite...japp, det är dags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0