så trööööt

Kan någon förklara för mig hur jag kan vara tröttare idag när jag har sovit mer än dagen innan? La mig vid tiotiden igår kväll och vaknade vid tre inatt och fick för mig att jag försovit mig...somnade om, vaknade igen tio minuter senare och tittade på klockan och så höll det på ända tills klockan ringde 04.20...vad är det för fel på min kropp? Några timmars extra sömn borde ju vara bra för en, men istället så fukkar sig sömnen..varför?

Är jättetrött för tillfället, borde egentligen göra mig iordning och gå och lägga mig...men jag vill inte...då är det ju snart dags att gå till jobbet igen. Det känns som att livet går på repeat för tillfället...skulle vara skönt att komma bort från jobbet och göra något annat. En resa kanske? Men vart och med vem? Bra fråga...

Hängde med syrran in till stan efter jobbet och agerade stöd när hon skulle skriva på ett lägenhetskontrakt...japp, hennes första lägenhet. Undrar vad mamma och pappa känner för tillfället, båda deras döttrar snart utflugna ur boet och där sitter de ensamma hemma med tre hundar. Kan inte låta bli att tycka lite synd om dem, samtidigt som jag är glad för syrrans skull också. Livet är lite knepigt ibland.

Har faktiskt lagat mat idag...stolt =)...invigde spisen, min nya stekpanna och kniv...å, med det vill jag säga: DET ÄR TRÅKIGT ATT LAGA MAT! Japp, så är det...

Lyssnar på Jay-Z nya skiva...helt ok faktiskt. Ska jag platta håret ikväll eller imorgon bitti? Risken finns att jag inte hinner det imorgon, eftersom jag är så seg på morgonen och håret måste plattas för det står verkligen åt alla möjliga håll...jobbigt beslut!

One, two, three...go Brittney!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0