Scenskräck a la max

Sov lite dåligt idag för jag visste att jag måste gå upp tidigt om jag skulle hinna med att göra lite saker innan det var dags att åka på fackmöte...vaknade ganska tidigt, kollade på klockan och somnade om och så höll jag på ända tills klockan blev åtta. Då var det äntligen dags att gå upp.

Åt en lätt frukost framför tv:n som vanligt =) de senaste dagarna har jag fastnat på MTV och något amerikanskt dansprogram...de är ju så himla duktiga, skitkul att kolla på =)

Diskade lite innan det var dags att ta på sig träningskläderna och gå ut en sväng runt Frölunda, hämtade upp några paket på hemvägen...åt en ordentligare frukost och städade upp lite i lägenheten...mamsen och syrran kommer på besök imorgon, så lite ordning måste det vara. Ska åka en sväng till Kållered och köpa lite grejer på Ikea och en ny dammsugare...äntligen dags att få bort gruset från golvet =)

Blev upphämtad av min arbetskompis halv två för att åka till fackmötet...usch, jag vet inte varför jag får så ont i magen och nervös när jag ska på möten/evenemang där det är många personer inblandade...scenskräck eller nåt och det är jobbigt, för jag vill ju gå och träffa lite folk istället för att sitta hemma själv...vad ska man göra?

Det serverades mat innan och jag kommer bara ihåg att jag såg pappa sitta vid ett av borden och snabbade mig dit utan att hälsa på några andra...nu i efterhand så känns det så hemskt. Vad tror alla andra om mig egentligen? Men jag kan ju inte hjälpa det...skit samma...jag kände mig söt i alla fall...hahaha...annars brukar jag hata mig själv och bli osäker p.g.a. det, men inte idag =) alltid något positivt.

Är hemma hos mamma och pappa nu, för vi ska åka härifrån imorgon till Kållered...och jag ska få köra!!! Det var ett par veckor sedan nu så det ska bli skitkul! Funderar allvarligt på att köpa en liten bil...får se vad det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0