Högskoleprovet nästa

Helgen gick fort. Var på Liseberg på söndagen med syrran och hennes (rastlösa) kille. En kul dag fastän att vädret inte var så bra. Åt på Ben & Jerrys glasscafe uppe vid "tornet" för första gången sen det öppnade och det var gott =) men jag tog fel smaker...det var ju gott, men nästa gång blir det någon annan smak. "sherry" var slut =(

Syrran och hennes kille åkte uppsvinget med en massa fjortisar...jag förstår inte varför de måste vara så jäkla barnsliga? Jag var aldrig sån i den åldern. Det var jag inte! De skrek ju innan åkturen hade börjat och flera minuter efter att det var slut....väx upp för fan! Alla vill inte lyssna på erat jäkla skrik. Syrran höll ju på att bli döv, för hon satt bredvid ett jäkla psykfall. Varför är det så viktigt att få uppmärksamhet i den åldern?

Efter att ha lullat runt lite i nöjesparken och spelat här och var så gick vi in på Maxxima och satte oss och kollade på en 3D-film om djur och människors påverkan på jorden. Häftiga effekter! Men jag kände att det var allt för mycket propaganda film om miljöförstöring och utrotning av djurarter...vilket jag tror på och jag stödjer via WWF mm...men i söndags ville jag inte se en faktafilm utan bara ha kul. Den dög i alla fall.

Idag är det mindre än två veckor kvar till högskoleprovet och det kanske är dags att börja plugga...varför är det så svårt att komma igång? Ska kanske göra ett försök innan jobbet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0